Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Cum adaugi un task?

Secțiunea de task-uri cuprinde ADAUGĂ TASK, ACTIV, REZOLVAT, ANULAT.

Această secțiune este individuală. Prin urmare utilizatorul aplicației, indiferent dacă este manager sau agent, își poate vizualiza doar propriile task-uri.

Adaugă task

Poți scrie în secțiunea „Descriere task” ce trebuie rezolvat într-o anumită zi (programat la) pentru un anume client. Poți alege și tipul task-ului: vizionare, informații, negociere, semnare-rezervare, semnare-precontract, predare sau altele. De asemenea, poți să primești notificări pe email sau/și telefon, în funcție de preferințele tale. Notificarea o poți primi cu până la 24 de ore înainte de rezolvarea task-ului.

În josul paginii ai lista cu toate task-urile de rezolvat, în funcție de zi. Acolo poți bifa „rezolvă/editează/anulează‘, in concordanță cu rezolvarea acestora.

Activ/Rezolvat/Anulat

În aceste categorii, ai calendarul lunar/săptămânal, în funcție de preferințe, unde poți vedea ce task-uri mai ai de rezolvat, ce ai îndeplinit sau ce ai anulat.

Related Articles
Call Now Button